onsdag 5 januari 2011

Så otroligt trött just nu. Har vart hos en fin tjej som heter Ami. Hon gillar rött. Och har krulligthår. Hon är en sådan flicka som man har lätt för sig att tycka om. En trevlig prick!
Sedan om några timmar när jag har sovit så skall jag vara med en annan fin tjej, vid namn Karin. Karin,karim,kakan eller något annat tjusigt smeknamn som jag brukar kalla henne för, fast det har jag glömt nu.. haha.
Just nu sitter jag i min säng och tittar in i spegeln och ser hur verkligen ful jag är. Just nu är mitt hår fluffigt och halvblont, väldigt ofint alltså.
Men det skall jag göra något åt på torsdag tror jag, jag har liksom kommit en bit på vägen med mitt hår nu!
Ikväll har det vart en riktigt pratkväll och Ami har typ prövat alla sina byxor hon äger och prövat och provat och massa mera!
Just nu vill jag bara sova en väldigt lång lång tid, med Håkans musik med i mina drömmar.
Men istället så går jag nog och borstar tänderna nu och låter drömmarna få drömma om vad dom vill.
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar