torsdag 27 januari 2011

Hej hallå

Vad gör du?
Jag gör inget.
Har du kul?
Det har inte jag.
Är du glad?
Det är jag.
Toppen?
JA!

Har precis fått hem mina finfina klänningar, båda var AZUM!
Men Den Som Jag Skall Ha På Vårfesten Var Bäst, Och Det Var Ju Tur :D
Måste bara köpa ett par pangbra skor OXÅ!! Och lite övriga grejer då :D


Var med Ami förut en stund, och sedan var jag med Alice en stund. Toppen!
Idag har vart en väldigt lugn dag för mig. JAG HAR VART LUGN, DET ÄR SOM ETT UNDER!
Antagligen bara för att jag träna så hårt igår och sedan inte sov så mycket, och tog en filllilurtablett.
HOPPAS det händer något riktigt kul imorgon oxå, det hade ju var toppen!

OCH JAG VILL HA SOMMAR!!!
 En ogullig bild från i sommras. Men jag gillar den endå^^

Föresten! Ni är dåliga på att visa era reaktioner!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar