måndag 17 januari 2011

Galendag precis som du.

KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS

Dagen började med att jag vaknade så klart då och jag skulle gå ner på toa, och jag hade grov mensvärk.
Så jag gick och satte mig på en stol i köket och trodde att jag skulle spy! Och sedan blev det sådär svart framför ögonen och jag hörde inget, så man kan säga att jag var blind och döv haha.
Så jag gick till trappan utan att se något och ropade på min mamma som jag hörde bara spran ner för trappan, sedan vaknade jag på hallgolvet med fötterna inne på toagolvet och med en kudde under huvet, och en mamma som säger HALLÅ ta detta och drick detta! Och så gjorde jag det och sedan fick jag gå och lägga mig med en flaska VARMT vatten vid magen! och sov i några timmar sedan gick jag till skolan trots att jag inte behövde! Och sedan så åkte jag hem och har tagigt det lungt, men har så ont så jag kan typ inte gå rakt så jag knarkar ipren och allt där till! En lite dramatis morgon för min del då!

Puss och kram skumbanan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar