söndag 30 januari 2011

Du & jag, vi 2 för alltid

Börjar att bli trött, men det gör inget för att det är så underbart att gå och lägga sig i lakan som luktar så otroligt mysigt. Den lilla doften som finns kvar på kudden och täcket, lukten av dig, av pojke just din lukt blandad med din otroligt mysiga parfym. Jag vet att inatt somnar jag både snabbt och gott sniffande på kuddarna.
Att få en liten viskning i örat innan han ens har gått att han säger jag saknar dig om en sekund.
Den där sista pussen innan han går. Att man redan då börjar längta tills nästa puss man får när man träffas.
Bara att ligga och prata hela natten & hela morgonen. Just det är så underbart mysigt och går inte att beskriva. 
Alla minnen som man kan prata om och skratta åt. Att ligga och bestämma saker man skall göra när man blir stora eller så snart det går. Att jag ens bara för höra vad jag betyder för dig, det betyder så mycket för mig. 
Just dom där tre små orden räcker inte till för att beskriva vad jag känner för dig.  


Ville med detta inlägget bara säga att jag har världens bästa pojkvän  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar