lördag 8 januari 2011

Det finns mycket fint. typ som dig? Men inte mig.
Ikväll är det en sådan kväll då jag mest tänker. och lyssnar på musik, på min kära Håkan.
Det finns nästan inget bättre, eller jo det finns det, men knappt, men skall jag skriva upp alla saker som är bättre så kanske det blir endel? Men just nu förstunden så finns det inget bättre.
Att bara sitta helt tyst och bara lyssna, det är så underbart.
Liksom höra och verkligen förstå texten och hur texten egentligen går, inte bara så som man kanske gör ivanliga fall att man bara sjunger med och tycker låten är bra endå. Det brukar jag göra. Men inte med Håkan.
Liksom förut när jag stod och borstade tänderna så stod och och små sjöng för mig själv på  Håkan Hellström – Kär I En Ängel och så sjöng jag ¨längre än dit min natalie går¨ och då slog det mig, att Natalie är Håkans tjej. Det var ju inget speciellt men jag har hört låten så många gången och inte fattat något. Liksom att bara lägga märket till så detaljer i hans låtar är viktigt för mig.
Alltså  dom flesta tycker säker jag är mupp, men det är så jag är.
Jag vet inte riktigt varför jag gjorde detta inlägget, ville kanske dela med mig lite av hur jag känner för Håkan, och vill kanske att ni ska förstå du jag känner
HAHA
Jag är så tönt.
Jag har nog egentligen pojkväns-brist eller något liknande.. Men honom ska jag träffa idag sen ikväll eller något. för det är ju en ny dag idag!


Och idag fyller Emma Olander 16 år!!!!GRATTIS till henneeeeeee!!!!!!!! :D <3


Men nu ska jag försöka sova. puss och kram, och allt det där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar