fredag 14 januari 2011


Dag 15 – Mina drömmar

Dag 16 – Min dag

Jag glömde ju att skriva så jag får göra det nu. Men jag börjar med ¨Min dag¨ först för att kanske få er att förstå synen på mina drömmar just idag och just nu.

Men min dag har vart helt åt helvete, Idag är en sådan där dag, så man bara vill sova. Dom man redan inte tycker om dom hatar man och folk som är irriterande vill man bara strypa. Idag var inte min dag, jag är ledsen och vet inte varför? 
Jag har gått runt och bara vart tårögd hela dagen, och kanske behövde en kram, men ville inte ha någon. Jag vet inte själv vad det är med mig, men det kanske är lite skönt att endå vara såhär en dag. Idag har allt vart upp och ner, och jag vill inte ha och göra med någon. Imorgon skall det inte vara så! För då skall jag vara med Sooofia (www.sofialiljeqvist.blogg.se). Men så har min dag vart och så mår jag idag=SKIT. 

Mina drömmar, jag har många drömmar otroligt bra och fina drömmar, för mig iaf. 
Men det är inget som jag ser posetivt på idag, och det är inget som jag orkar skriva om idag heller. Så jag låter det vara, och är det någon som vill veta mina ¨drömmar¨ så får dom nog fråga en annan dag.

Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar