lördag 1 januari 2011

2011

Nu är det 2011 och det är ju ett nytt år med nya händelser och jag blir ett år äldre och jag får börja övningsköra?

Men min nyårskväll började hos Majda med massa söta tjejer och vi åt mat och hade trevligt!
Sedan tog vi bussen och några åkte till en fest i Rönnäng och några till Skärhamn, Jag och karin åkte till skärhamn! Och det SÖG jag var as besviken och jätte sur! Men allt blev bara väldigt mycket bättre när vi sedan gick hem till Matilda! Då blev det roligt och mer stämning!
Det var liksom mysigt!
Jag fick min nyårskyss av samma pojke jag jag fick den av förra året!
Jag har inte as mycket att säga om kvällen förutom att den slutade bre endå!
Men imorse när jag vakna mådde jag inte lika bra som igårkväll kan man säga...
Men det var bara att låtsas att allt var som vanligt och sedan gick jag till Alice, det var mycket prat och sedan så gick jag och Ami och åt pizza och det är najs!!!!

Har ingen bilder typ! För jag vill inte ta från andra ^^
men det blir några kanske ^^





 
Det finns väldigt många fler bilder! men kolla fb då förfan..
Puss och kram och Gott nytt år och allt det där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar