lördag 22 januari 2011

1 helt jävla år!

Ett år går så himla fort, liksom 365 dagar bara vipps! Idag har jag och den finaste killen i världen vart tillsammans i 365 dagar eller 12månader eller 52veckor eller 8,735 timmar eller 525,230 minuter eller 31,513,888 sekunder. Det är ju liksom ganska länge? Men det känns inte alls länge! Det är dom underbaraste månaderna och veckorna och minuterna i mitt liv! Jag älskar honom otroligt mycket. Det går liksom inte att förklara med ord!
Idag skall vi på bio, det kommer bli mysigt! Vi skall se The tourist. Med Angelina Jolie och Johnny Depp, jag tror den filmen är toppen bra! Men idag är det inte filmen som räknas utan det är ju liksom själva grejen som räknas! 


OCH JAG ÄLSKAR MIN ANDREAS MEST I VÄRLDEN! 


ANNA♥ANDREAS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar