måndag 6 december 2010

OJOJoJ

JA nu försöker jag mig på detta med blogg igen (hehe).
Jag gör det för jag har fruktansvärt tråkigt och har kollat runt på bloggar hela dagen!
Och jag har tråkigt och längtar!!!!!!!!!!!!!!!! Till sommaren då alltså! Jag vill ha sol och att det va vara varm inga tjocka kläder och att SLIPPA bli så är sjuk!! och kunna gå och bada vara ute haela tiden, och bara softa och chilla!!!
Gud så underbart!!!
Men nu ligger jag i min säng och svettas och fryser och snorar och är äcklig!! När jag igentligen hade planarat att vara med min Prins! Men så kan det gå iblan!
Har så fruktansvärt mycket sommar tanskar och känner redan för att köpa sommarkläder!!!
Det var det jag typ ah ehe villle kanske säga eller något!
Puss!Peace!Kram!Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar