onsdag 29 december 2010

Nu är mitt hår orange och blont.... HAHA gud så ful jag är, men det finns inte så mycket man kan göra åt det nu, utan jag får vänta ett tag ehe...
Men nu har underbara karim gått hem :( Men det var mysigt och trevligt när hon var här iaf!
Längtar lite till på nyår tror jag!
Fast just nu är jag bara otroligt trött, och vill mest se på en grymt bra film fast jag inte har någon och det suger ju.
Men imorgon skall jag vara med Peetris! det kommer bli NAJS! det var längesedan det med!
Men nu sitter jag mest och lyssnar på musik innan jag antagligen somnar.

En liten skön låt som kanske inte ngn annan tycker är bra, men den är mysig och jag gillar den.
För typ ett årsedan så hade jag en Melissa Horn period och nu känner jag att jag kanse saknar det?
Men mest just nu saknar jag en väldigt fin pojke, den finaste jag vet<3

Melissa Horn – Långa nätter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar