måndag 13 december 2010

Lucia

Heej hallå!
Idaag är det lucia och vi vi har haft lucia tåg i skolan och det var najs, jag var så närvös imorse när vi sjöng så jag höll på att dö!!! Och sedan fick vi åka iväg några stycken och lussa igen, under tjörnbron, det var trevlig och det var massor av små SÖTA barn, jag höll på att dö dör det var en liten söt kille asså jag tror nästan alldrig jag sett något sötare (förutom min lillebror) men det var toppen och det gick toppen grejt oxå ^^.
Sedan nu ikväll så var det lusse igen fast på skolan för föräldrarna och det var mys, fast jag var såååå närvös så jag visste inte vart jag skulle ta vägen! Jag skakade och höll på och vinga och grejsa, inte okej!
Och nu när jag kom hem tänkte jag att jag skulle äta n ågot bra, så jag tänkte att en Activia och ett äg blir la toppen?? Men då kommer Axel och säger att ¨vet du vad ägg vitan är för något??¨ jag ¨nä det vet jag inte, vad är det då?¨ ¨det är FOSTERVATTEN!¨ och jag bara spotta ut ägget och har mått almänt dåligt sedan dess det var ju bara groteskt äckligt alltså!! Skall inte äta mer ägg!!!!! FYY!!!!
Men nu måste jag springa till tvN för nu börjar Svenska Hollywood fruar<3333
Puss kram och allt där till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar