tisdag 14 december 2010

Idag har jag vart med min beeeeeeeeeebis! myyspyyyys det var faktiskt längesedan nu! Och jag känner mig så taskig för det är mitt fel, bara för jag inte kunnat! Men det var iaf mycket mysigt och det behövdes! Man blir så jätte mycket gladare när man vart med den man älskar i överflöd typ!
Haha jag spela de lite wow oxå och fick göra en egen gubbe ^^) men det var faktiskt han som ville det! men jag levla bara till typ 4 men det gick på typ en kvart haha!
Han vill att jag skall börja spela så jag antar att jag kommer få det av han i julklapp! Han sa iaf att jag skulle få det haha! HAN ÄR SÅÅ TÖNT!! Men jag gillar det endå ^^)
Många pussar och kramisar blev det iaf och det är myys!
Känner att jag använder ordet mys lite mycket nu!
Men så kan det ju bli ibland! HIHI jag är glad iaf :) Är du??
Om du inte är det så har jag några fina mysiga låtar som kanske kan göra saken bättre??
Ellie Goulding – The Writer
Håkan Hellström – 2 steg från paradise
Michael Jackson Duet with Akon – Hold My Hand - Duet with Akon

Puss och kram och allt där till<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar