onsdag 29 december 2010

Dagen började med att jag var hos frisören och ah slingade håret men det blev helt fail, det började koka och hon fick ta ut det när det hade suttit i en kvart :s ¨/ 
Men sedan åkte jag och Ami till Std och fick kolla efter nyårsklänning igen.. och jag hittade faktiskt en ;O 
Helt galet och underbart! Sedan så köpte jag slingfärg för Moa ska få slinga det imorgon :)
Men det är najs!
Sedan åkte jag och Ami hem till mig och när ami skulle hem sedan så kom inte bussen haha så kul! så hon fick komma tillbaka och feg som hon är så vågar hon inte gå hem! Men det gör inget för då får bajsen sova här och det är ju msyigt ;)
Imorgon skall jag leka med Karim för det var typ 93290 årsedan så det kommer bli toppen!


Men nu skall jag och Amen sova så puss och kram och allt det där!
(lägger inte ut en bild på mitt hår för det ser förjävligt ut)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar